Awokado, grejpfrut i chilli

Witaminy A i C, żelazo, wapń i błonnik w towarzystwie zdrowych tłuszczy w bardzo prostej sałatce. O powodach, dla których warto jeść awokado możecie przeczytać tutaj. A o tym, jak grejpfrut opóźnia starzenie i udrażnia żyły tutaj 😉 Smak oceńcie sami!

awokado2 (1 of 1)

SKŁADNIKI

– 1 miękkie awokado

– 1 różowy grejpfrut

– 1/4-1/2 papryczki chilli

– świeża kolendra

– świeżo zmielony pieprz

– odrobina soli

KROKI

1. Grejpfrut obrać ze skóry i białych skórek. Chilli przekroić, oczyścić z pestek i drobno pokroić.

2. Awokado przekroić na pół, pozbawić pestki, wyjąć ze skórki łyżeczką i pokroić na plasterki.

3. Na talerzu ułożyć naprzemiennie plasterki awokado i kawałki grejpfruta. Obsypać chilli i kolendrą, delikatnie posolić i oprószyć pieprzem.

awokado1 (1 of 1)

Przepis z książki River Cottage ‚Veg Every Day’

 

1 Komentarz:

  1. Pingback: Wiosenne Oczyszczanie - Budzenie Organizmu po Zimie :-) - ŻONA ZRÓWNOWAŻONA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *